Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami

Przed Wami mój ukochany deser: obłędny pudding z tapioki z wanilią

Składniki na dwie porcje:

  • mleko kokosowe — 300 g
  • perełki z tapioki — 30 g
  • laska wanilii — 2 g (1 kawałek)
  • mango — 200 g
  • truskawki - 1 garść
  • mięta — kilka listków do ozdoby

MAŁE CO NIECO

Idealny cheat meal na diecie

Przygotowanie:

W garnuszku zagotować mleko kokosowe z dodatkiem wanilii, dodać kuleczki tapioki. Gotować pod przykryciem ok 20–25 minut, od czasu do czasu mieszając (mieszałam dość często ponieważ kuleczki przyklejały się do dna garnuszka). W razie potrzeby dolać wodę / rozcieńczone mleko roślinne (ok 100ml). Tapioka będzie gotowa gdy stanie się przezroczysta. Masę przełożyć do naczyń i odstawić do wystudzenia.

Zobacz też: Pudding chia (bez cukru, bez nabiału, bez jajek)

Mango obrać, zmiksować na mus, przełożyć na zastygniętą masę, przyozdobić pokrojonymi truskawkami i miętą.

Podobne przepisy znajdziecie na stronie: http://www.odzywiajsiezdrowo.pl/kategoria/slodkosci

Smacznego!

Źródło: Obłędny pudding z tapioki z wanilią, musem z mango i truskawkami

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 4 pyszne przepisy na omlet owsiany. Bogactwo witaminy B i magnezu Niskokaloryczne wersje popularnych deserów z jabłkami Przepisy na zdrowe smoothies z typowo jesiennych produktów Powidła śliwkowe Tańsze alternatywy dla superproduktów Sernik z dyni na owsianym spodzie z musem śliwkowo-żurawinowym Oto co Ewa Chodakowska poleca jeść na obiad. Pięć przepisów 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Ciasto gruszkowe Orkiszowy placek ze śliwkami Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Dietetyczny koktajl witaminowy Przekąski i desery dla sportowców Co się stanie, kiedy przestaniesz pić gazowane napoje? Hummus z awokado, który przygotujesz w 5 minut 7 pomysłów na przepisy z komosą ryżową - koktajl, "owsianka", sałatki, faszerowane warzywa, burgery, panierka, desery Bananowy chleb Przepisy Anny Lewandowskiej i Ewy Chodakowskiej na zdrowe dania Jak zrobić izotonik w domu? Przepisy na domowe napoje izotoniczne

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Co się dzieje w organizmie po zjedzeniu czekolady? Desery z płatków owsianych Przepis na pizzę na spodzie z kalafiora Co i o której godzinie najlepiej jeść na śniadanie? Zapytaliśmy o to dietetyka Właściwości pomelo. Sprawdź, dlaczego warto je jeść Śniadania od Chodakowskiej na okres jesienno-zimowy. Aż siedem propozycji! Mięso strusia – zdrowe, choć niedoceniane. Sprawdziliśmy, jak smakuje Co zjeść na kolację? - dieta na dobry sen, dieta dla aktywnych Koktajl mleczny z gruszką i cynamonem. Rozgrzeje i wzmocni odporność Kilka sygnałów świadczących o tym, że pijesz za mało wody